Από το 1959 οι φωτογράφοι Bernd & Hilla Becher, συνεργάζονται και καταγράφουν συστηματικά βιομηχανικές δομές του 20 και του 30, που εντοπίζουν στην Ευρώπη και στις Η.Π.Α. Συγκεκριμένα φωτογραφίζουν σιλό σιτηρών, υδάτινους πύργους, εργατικές κατοικίες, δεξαμενές αερίου και ανθρακωρυχεία.

Η μεθοδολογία που χρησιμοποιούν για την εκπόνηση του έργου τους είναι η Αντικειμενικότητα, όσον αφορά την λήψη και η Τυπολογία για την παρουσίαση της δουλειάς τους.

Ρεαλιστικές απεικονίσεις, ξεκάθαρες φόρμες, μετωπικές γωνίες λήψεις, τοποθέτηση του θέματος στο κέντρο, ουδέτερος φωτισμός, απουσία σκιών, απουσία κάθε ανθρώπινου και τυχαίου στοιχείου (ζώα, φύλλα κ.τ.λ.), χρήση μεγάλου φορμά και α/μ φωτογραφικών πλακών – άρα υψηλή ευκρίνεια στις εκτυπώσεις, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά μιας τυπικής λήψης των φωτογράφων.

Για την παρουσίαση του έργου τους δημιουργούν ομάδες φωτογραφιών από δομές που ανήκουν στην ίδια κατηγορία, ώστε να γίνει ευκολότερη η σύγκριση μεταξύ των παρόμοιων αυτών κατασκευών.

Οι Bechers ως καθηγητές της Σχολής Καλών Τεχνών του Ντύσελντορφ, επηρέασαν μια γενιά φωτογράφων οι οποίοι ήταν μαθητές τους, μεταξύ αυτών οι Andreas Gursky, Candida Höfer, Thomas Ruff, Thomas Struth και Axel Hütte.

Το 1970 εκδίδουν το πρωτοποριακό βιβλίο Anonymous Sculptures.

‘’We photographed water towers and furnaces because they are honest. They are functional, and they reflect what they do – that is what we liked. A person always is what s/he wants to be, never what s/he is. Even an animals usually plays a role in front of the camera.’’

Süddeutsche Zeitung Magazin

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας και κερδίστε 10% έκπτωση σε όλα τα σεμινάριά μας!